Menu Content/Inhalt
Home arrow Forum

Main Menu

Home
Portal
About
GTR2 Help
Downloads
Forum
Guestbook
User
Who's living were?
Buden-Gallery
Bierbuden Wiki

Event Results

2026
2025
2024
2023
History

Login Form

Sistersites


Altbierbude
Festbierbude
Malzbierbude
Schwarzbierbude
Weissbierbude

  • same fun
  • same guys
  • different SIMs

Who's Online

No users online
Gäste: 131

Visitor Statistics

today4751
yesterday7883
week19472
month172975
all12442880

updated: 2026-06-24 10:00:39

Support Koelschbierbude

Spenden für den Gameserver

Donations for the Gameserver

Forum - Kölschbierbude
Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?
Aw: GT 1 Saison 2007 (1 viewing) (1) Guest
Go to bottom Post Reply Favoured: 0
TOPIC: Aw: GT 1 Saison 2007
#1971
vcampos (User)
Junior Boarder
Register Date
2017-02-27 00:10:14
Latest Post
2020-04-20 17:20:41
Posts: 36
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Re:Aw: GT 1 Saison 2007 8 Years, 7 Months ago  
Hi,

I think this series is a great idea.

Just a question/thought, why not making the races by time? 60 min or so?
Don't know if its not being made by time because of problems with the lap counter of gtr2 when using timed races, but somebody told me (and I've tested) that is possible to prevent that problem by just changing the " RaceLaps = " to a very big number like 999 on the track *.gdb file. Changing all of this files could be a bit boring and make all the people update their track files... but as I said, just a thought.

Cheers,
Campos
 
Report to moderator   Logged Logged  
  The administrator has disabled public write access.
#1973
schwamerl (User)
Senior Boarder
Register Date
2016-09-21 12:32:55
Latest Post
2020-08-28 07:57:29
Posts: 72
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Aw: GT 1 Saison 2007 8 Years, 7 Months ago  
Hallo jungs
erstes Rennen ohne mich.

Kann morgen nicht!

Viel Spass
 
Report to moderator   Logged Logged  
  The administrator has disabled public write access.
#1974
Joe Watchman (Admin)
Admin
Register Date
2016-09-14 13:24:46
Latest Post
2026-03-22 13:54:15
Posts: 108
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Aw: GT 1 Saison 2007 8 Years, 7 Months ago  
Jigger schrieb:
...Mann sollte sein Rennen wenn möglich zu Ende fahren und dem entsprechen belohnt werden...

Da ist der Serienplaner gefragt!
In der Ausschreibung stehen zumindest keine Punkte für´s ankommen
Sollte man vielleicht noch drüber nachdenken 10 P zu vergeben...

Und wer eine Punktewertung nicht gut findet oder für überflüssig hält: einfach nicht anschauen
Der eine mag´s, der andere nocht, isso!
 
Report to moderator   Logged Logged  
  The administrator has disabled public write access.
#1975
dongarlits (User)
Moderator
Register Date
2016-09-18 02:44:49
Latest Post
2022-05-16 00:32:39
Posts: 210
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Aw: GT 1 Saison 2007 8 Years, 7 Months ago  
Jigger schrieb:
@East: Meine Meinung: Bei einer Serie ist eine Wertung für mich immer von Vorteil da es so viele Rennen gibt und Mann sollte sein Rennen wenn möglich zu Ende fahren und dem entsprechen belohnt werden...
Gruß Jigger


Hallo,
mir steht es nicht wirklich zu hier meinen Senf dazu zu geben...dennoch...
Generell finde ich es ist ein zusätzlicher Anreiz für ein motiviertes "Ankommen" Zusatzpunkte zu vergeben. (Ich glaube, es gibt nicht nur einen "Mr. ESC"! (Insider )
Zudem finde ich in einer solchen Serie ist es vielleicht für die nicht so dominierenden Fahrer eine kleine Zusatzmotivation, durch ein paar wenige Punkte nur für´s ehrliche "Antreten" zum Wettkampf zusätzlichen Anreiz zu schaffen. Könnte vielleicht das Starterfeld etwas erhöhen und dem Fahrer einen Anreiz geben es zumindest zu versuchen.

dongarlits
 
Report to moderator   Logged Logged  
  The administrator has disabled public write access.
#1976
Valery (Visitor)
Fresh Boarder
Register Date
Latest Post
2017-12-19 14:09:40
Posts: 7
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Aw: GT 1 Saison 2007 8 Years, 7 Months ago  
what kind of crap such-me thrown from the server
 
Report to moderator   Logged Logged  
  The administrator has disabled public write access.
#1977
helmet (User)
Senior Boarder
Register Date
2016-09-19 19:28:20
Latest Post
2024-03-26 19:14:42
Posts: 50
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Birthdate: 1957-00-00
Aw: GT 1 Saison 2007 8 Years, 7 Months ago  
Schade.
Mein erstes längeres Rennen auf der KBB und dann nach 30 Runden Disco.
Vielleicht klappts ja nächstesmal.

Gruß
Helmut
 
Report to moderator   Logged Logged  
  The administrator has disabled public write access.
#1978
Crimson (User)
Fresh Boarder
Register Date
2017-06-06 16:05:34
Latest Post
2017-12-04 00:05:54
Posts: 10
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Aw: GT 1 Saison 2007 8 Years, 7 Months ago  
40 Runden schlauchen echt etwas, muss ich feststellen

Hab der Bande auch mal Hallo gesagt und ein wenig Kohlefaser abgemacht...natürlich aus Gewichtsgründen

Irgendwie mochte der Bock das nicht

Wieder mal geil, dabei gewesen sein zu können. Mein Internetprovider und Rechner dachten sich in den letzten Wochen mal gleichzeitig, dass es besser für mich wäre sie nicht zu nutzen

LG Lars
 
Report to moderator   Logged Logged  
  The administrator has disabled public write access.
#1979
Joe Watchman (Admin)
Admin
Register Date
2016-09-14 13:24:46
Latest Post
2026-03-22 13:54:15
Posts: 108
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Aw: GT 1 Saison 2007 8 Years, 7 Months ago  
 
Report to moderator   Logged Logged  
  The administrator has disabled public write access.
#2267
Blaubär (Admin)
Admin
Register Date
2016-09-17 22:53:54
Latest Post
2026-03-01 23:07:39
Posts: 296
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Aw: GT 1 Saison 2007 8 Years, 4 Months ago  
Das nächste Rennen findet in Monza statt.

Eigentlich müßten wir die Monza 2004 fahren,
aber die Monza 10Km finde ich auch interessant.

Für welche Strecke seid Ihr?


Gruß
Klaus
 
Report to moderator   Logged Logged  
  The administrator has disabled public write access.
#2268
herakules (Admin)
Admin
Register Date
2016-09-17 19:26:40
Latest Post
2019-05-27 22:06:42
Posts: 205
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Aw: GT 1 Saison 2007 8 Years, 4 Months ago  
Ich auch, aber wahrscheinlich bin ich eh nicht da...
Ich wäre für die 10 KM.
Die 2004´er ist natürlich bekannter..
 
Report to moderator   Logged Logged  
 
Mit Dänen kann man es ja machen.
  The administrator has disabled public write access.
Go to top Post Reply
Powered by FireBoardget the latest posts directly to your desktop

Our Offer

tracks:417
vehicletypes:252
vehicles:3508

updated: 2026-06-24 10:05:28

Forum - Latest Subjects

Aw: KBB GT World Challenge
Fin 2026-06-23 23:17
Aw: Historic Tracks
loite 2026-06-23 17:48
Re:NG3 Sprint Series 2026 - Rules
satanas27 2026-06-19 02:42
Aw: Videothek...einfach zum Ansehen und...
Bordi 2026-06-09 00:31
Re:Aston Martin Ultimate Cup - Rules
satanas27 2026-06-05 15:30
KBB Registrierung/Registration
MichaW 2026-05-29 19:14
Re:Startampel
satanas27 2026-05-18 15:42
Aw: Re:Aw: Re:Aw: Spenden / Donations B...
Kassenwart 2026-05-18 14:47
Aw: Die Plauder-Ecke
odb 2026-05-14 13:10
Re:Hilfe Auto-Updater geht nicht.
Driftmonkey 2026-04-28 21:49
Aw: Telemetriedatenanzeige im Cockpit
xxsraser 2026-04-18 19:53
Aw: Programmieren eines Calculater's
refoniz 2026-04-14 12:04
Aw: Haptik-Problem
refoniz 2026-04-14 12:02
Neue Strecken auf der Festbierbude
dikl 2026-04-10 10:56
Aw: Hallo an alle:) Bekannte Grafikprob...
refoniz 2026-04-09 20:00

==> Posts 7d.

updated: 2026-06-24 10:05:28

#1 | Event Mo

_GTRR_WAITING_FOR_LIVE

#2 | Event Sa

_GTRR_WAITING_FOR_LIVE

#3 | Server 3

_GTRR_WAITING_FOR_LIVE

#4 | Server 4

_GTRR_WAITING_FOR_LIVE

#5 | Server 5

_GTRR_WAITING_FOR_LIVE

#6 | Server 6

_GTRR_WAITING_FOR_LIVE

#7 | Server 7

_GTRR_WAITING_FOR_LIVE

#8 | Server 8

_GTRR_WAITING_FOR_LIVE

Latest Personal Best Laps

  • jackpot
    Spa 2012: 00:02:23.027 (IMSA Ferrari 488)
    23/06/26-22:19
  • loite
    Spa 2012: 00:02:18.677 (IMSA Mercedes AMG)
    23/06/26-20:11
  • Fin
    Spa 1966: 00:03:25.512 (TVR T400R)
    22/06/26-22:54
  • Keiichi Tsuchiya
    Spa 2012: 00:02:19.730 (IMSA Lamborghini Huracan)
    22/06/26-22:34
  • schwamerl
    Spa 1966: 00:03:30.508 (Mosler MT900R)
    22/06/26-22:09
  • Artemio
    Spa 1966: 00:03:50.437 (Mitsubishi Lancer Evo8)
    22/06/26-21:55
  • Nayo
    Spa 1966: 00:03:32.451 (Mercedes-Benz C63 AMG)
    22/06/26-21:54
  • Aldomoro
    Spa 1966: 00:03:44.821 (Nissan 350Z)
    22/06/26-21:01
  • xtobias16
    Spa 1966: 00:03:29.475 (Porsche 911 [997] GT3 Cup)
    22/06/26-20:55
  • Nayo
    Spa 1966: 00:03:30.735 (Ferrari 360 Modena)
    22/06/26-20:54

updated: 2026-06-24 10:06:35

KBB Streams

recordings of our events:

Nilski98

BladeRunner74